Gamedot na PGA 2016

PGA 2016 - gamedot

GAMEDOT NA TARGACH PGA 2016

Marka: Gamedot
Zadanie: Projekt i realizacja zabudowy targowej dla firmy Gamedot

Popularny portal internetowy o tematyce growej poprosił nas o pomoc w przygotowaniu stoiska na PGA. Do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny – zasada ta dotyczy także sposobu, w jaki projektujemy stanowiska targowe. W tym wypadku za motyw przewodni posłużyło określenie „chillzone” – strefa relaksu. Stworzyliśmy stoisko, gdzie odwiedzający mogli odpocząć lub pograć w popularne gry. Na stanowisku obecny był również sklep Gamedota.
Zakres działań Entrymedii w związku z stoiskiem:
– Zaprojektowanie stoiska targowego
–  Zaprojektowanie grafik
–  Przygotowanie brandowanych gadżetów
– Obsługa konferansjera
– Obsługa techniczna
–  Rekrutacja promotorki i promotorów marki na evencie
–  Zapewnienie atrakcji w postaci konferansjera i youtuberów


Tag: B2B, B2C, Brand Marketing, Event Marketing, Gaming, Hardware, Targi

 

Zobacz także:

  • więcej  na temat oferty gaming 
  • więcej  na temat oferty eventy