PROJEKTOWANIE ZABUDOWY TARGOWEJ DLA GAMEDOT NA TARGACH PGA 2016
Marka: Gamedot |
Zadanie: Projekt i realizacja zabudowy targowej dla firmy Gamedot |
Popularny portal internetowy o tematyce growej poprosił nas o pomoc w przygotowaniu stoiska na PGA. Do każdego klienta podchodzimy w sposób indywidualny – zasada ta dotyczy także sposobu, w jaki projektujemy stanowiska targowe. W tym wypadku za motyw przewodni posłużyło określenie „chillzone” – strefa relaksu. Stworzyliśmy stoisko, gdzie odwiedzający mogli odpocząć lub pograć w popularne gry. Na stanowisku obecny był również sklep Gamedota.
Zakres działań Entrymedii w związku z stoiskiem:
– Zaprojektowanie stoiska targowego
– Zaprojektowanie grafik
– Przygotowanie brandowanych gadżetów
– Obsługa konferansjera
– Obsługa techniczna
– Rekrutacja promotorki i promotorów marki na evencie
– Zapewnienie atrakcji w postaci konferansjera i youtuberów
Tag: B2B, B2C, Brand Marketing, Event Marketing, Gaming, Hardware, Targi
Zobacz także:
GALERIA
Każde pytanie może być początkiem czegoś wielkiego!
Zapraszamy na kawę
61-568 Poznań